Qwerty + Miquel Ribas

El passat dilluns 12 de novembre de 2007, vam tenir força moviment durant la tertúlia...

Per una banda, els amics de QWERTY van venir a enregistrar part del programa del proper dimecres 21 de novembre (s'emet per BTV a les 22.45 h) . A la foto teniu en Joan Portell parlant meravelles de la literatura infantil i juvenil :-)


I per una altra, vam tenir amb nosaltres en Miquel Ribas i l'editora de Bambú, que ens van parlar de Helpers (entre moltes altres coses). Més endavant podreu consultar la ressenya d'aquesta novel·la juvenil en aquest mateix blog.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Un bon llibre, una edició molt cuidada. Sorprenent el disseny d'aquesta nova editorial, una canya (i no precisament de cervesa).

Un chat botté dijo...

algú va veure el programa? sortiem guapes?
algú el va gravar...és que a comarques no ens arriba btv

sfer dijo...

Jo sí que el vaig veure. Sortíem totes guapíssimes, je je.
Es pot veure per Internet, a la web de BTV. T'has d'enregistrar (només posar un correu electrònic i una contrasenya) i després el pots mirar.
El reportatge és cap a la segona meitat del programa, després de l'entrevista a la Laura Gallego.

Em va saber greu que no sortissin les llibreteres... després de tot el follón que els vam organitzar a la llibreria :(

Queso y aceitunas dijo...

I ja podien haver posat alguna cosa de la Monika...

Anónimo dijo...

Em va agradar molt Helpers! És molt entretingut i fa pensar sobre moltes coses...
Jo vaig tenir el Miquel Ribas de tutor durant dos anys!:D